Kunde udtalelser Kundecases

Myfittingroom - Online tøjshop Google Adwords kampagner, Søgemaskineoptimering, Social Marketing strategi, Salgsoptimering og konverteringsoptimering. Se mere på: www.myfittingroom.dk (http://www.myfittingroom.dk) Pernille Nejst - meditation og kropsterapi Beskrivelse...


Læs mere her

E-hotline - E-handel E-marketing

Er du nystartet i E-handel og med at markedsføre dig online? Vil du undgå de værste faldgruber og komme godt fra start? Så er E-hotline...


Læs mere her

Google Optimering - Et godt eksempel

Har du en hjemmeside eller webshop er Google Optimering svært at komme uden om. Google Optimering får dit site godt placeret i de organiske søgeresultater...


Læs mere her

Hvorfor vælge os?

Højst sandsynligt har du surfet rundt og kigget på forskellige aktører inden for online markedsføring, søgemaskineoptimering, Google optimering, Google Adwords kampagner m.m. Som du måske...


Læs mere her

Søgemaskineoptimering SEO på Google og Andre søgemaskiner

Er din webshop eller website ikke så synlig som du kunne tænke dig? Bruger du for mange penge på betalt markedsføring? Har du styr på...


Læs mere her
01234
Hjem >> Hvorfor Synlig på Nettet >> Hvorfor Synlig på Nettet?
Hvorfor Synlig på Nettet?

Hvorfor Online Markedsføring
Fordi 80-90% af alle potentielle kunder søger information på Nettet før deres køb.
Den trafik går du glip af på din hjemmeside hvis ingen eller for få, ser den.

Med Kunderibixen.dk kan du få fuldt styr på din online markedsføring - herunder en kort intro til de mest kendte og brugte metoder vi og andre benytter sig af.

De 2 mest brugte måder eller metoder til at blive synlig på Nettet over for de rigtige kunder er Søgemaskineoptimering (Googles Organiske placering/indeksering) og Google Adwords annoncering (pay pr. click) Derudover findes der et hav af muligheder for at markedsføre sig online, herunder andre udbydere af CPC (cost pr. click) som fx Yahoo, Msn, Tradedoubler og mange flere samt banner annoncering via andre sites og portaler.


Læs kunde udtalelser om Kunderbixen.dk her


Bliv synlig på Google med Google Adwords annoncering

Google Adwords giver dig øjeblikkelig adgang til at blive synlig på side 1 af Google søgemaskinen. Du betaler kun for trafik fra potentielle kunder og det slår derfor trykte medier med mange banelængder.

 

Fordele ved Google Adwords

  • Du får kun trafik fra potentielle kunder
  • Du kan konstant måle hvad du får af salg, leads, tilmeldinger, henvendelser m.m. for de penge du bruger på annonceringen.
  • Du kan måle den præcise effekt af annonceringen og dermed optimere den efter resultaterne således man hele tiden forbedrer effekten og deraf får mere for sine penge
  • Du betaler kun pr. relevant besøg du får på din hjemmeside
  • Du kan køre annoncering ned på by niveau og lokalt, således du fx ikke annoncerer i Jylland hvis du kun henvender dig til kunder på Falster.

Læs mere om Google Adwords Annoncering

 

Søgemaskineoptimering - derfor!

  • Når du søgemaskine optimerer dit site rykker du op i venstre side resultaterne i søgemaskinerne. Det koster intet at være godt placeret i venstre side af søgemaskinerne og derfor gælder det selvfølgelig om at få trimmet din hjemmeside så du ligger på side 1 på dine vigtigste søgeord
  • Ca. 50% af internet brugerne finder venstre side annoncerne mere troværdige end de betalte annoncer, hvorfor der er en større klik værdi på disse annoncer
  • Der er mere plads i venstre side annoncerne end de betalte annoncer og du kan derfor informere mere og målrette din markedsføring maksimalt.

Læs mere om søgemaskineoptimering her

Det handler om at være dér hvor kunden søger

Mange virksomheder tænker stadig for konservativt når det kommer til annoncering af deres ydelser overfor potentielle kunder. De bruger størstedelen af deres marketing kroner på trykte medier og går dermed glip af en meget stor kundegruppe. Gennem vores kunder og fra egne erfaringer er oplevelsen af annoncering med trykte medier ofte den, at resultaterne for det første er små og for det andet nærmest umulige at måle på.

Vores erfaring og indstilling til markedsføring er derfor at trykte mediers annonceringstilbud ikke kan stå alene, men absolut bør suppleres med Online markedsføring, det handler om at være dér, hvor kunderne søger på ens produkt og det er Nettet i dagens Danmark, ikke aviserne. Faktisk vil jeg vove den påstand at fordelingen af marketing budgettet bør være 80/20 - altså 80% til Online markedsføring og 20% til trykte medier eller mere.

 

Ingen gemmer avis udklip mere

Egentlig er det logisk det er på Internettet du skal markedsføre dig. Det moderne menneske får mere og mere travlt og derfor foretrækker de fleste at søge deres informationer, når behovet opstår. Det er så let tilgængeligt at finde det du skal bruge på Google eller andre søgemaskiner, at det er det naturlige valg for de fleste i deres søgen efter produkter, services og leverandører.

I dag er det meget få der stadig gemmer annoncer fra lokalavisen og hænger dem op på køleskabet – nej, de logger på P.c’en og ”googler” det de søger når behovet opstår, det er konsekvensen af videns- og informationssamfundet.
En ting er derfor sikkert - de som ikke markedsfører sig effektivt på Nettet vil sakke mere og mere bagud og miste fodfæstet i deres marked, og det er der vel ingen der ønsker sig?