Kunde udtalelser Kundecases

Myfittingroom - Online tøjshop Google Adwords kampagner, Søgemaskineoptimering, Social Marketing strategi, Salgsoptimering og konverteringsoptimering. Se mere på: www.myfittingroom.dk (http://www.myfittingroom.dk) Pernille Nejst - meditation og kropsterapi Beskrivelse...


Læs mere her

E-hotline - E-handel E-marketing

Er du nystartet i E-handel og med at markedsføre dig online? Vil du undgå de værste faldgruber og komme godt fra start? Så er E-hotline...


Læs mere her

Google Optimering - Et godt eksempel

Har du en hjemmeside eller webshop er Google Optimering svært at komme uden om. Google Optimering får dit site godt placeret i de organiske søgeresultater...


Læs mere her

Hvorfor vælge os?

Højst sandsynligt har du surfet rundt og kigget på forskellige aktører inden for online markedsføring, søgemaskineoptimering, Google optimering, Google Adwords kampagner m.m. Som du måske...


Læs mere her

Søgemaskineoptimering SEO på Google og Andre søgemaskiner

Er din webshop eller website ikke så synlig som du kunne tænke dig? Bruger du for mange penge på betalt markedsføring? Har du styr på...


Læs mere her
01234
Hjem >> Produkter >> E-hotline >> E-hotline - E-handel & E-marketing
E-hotline - E-handel & E-marketing

Er du nystartet i E-handel og med at markedsføre dig online? Vil du undgå de værste faldgruber og komme godt fra start? Så er E-hotline måske vejen frem!

Rigtigt mange nystartede inden for E-marketing glemmer eller nedprioriterer en meget vigtig og basal nøgle-faktor for succes med E-handel - "E-knowhow"

De har 98% fokus på deres produkt(er), på grafik, lager, på image, på priser og meget andet og glemmer at sætte sig tilstrækkeligt ind i hvordan en E-shop eller hjemmeside begår sig optimalt på Nettet og fanger kunderne ind via Internet mediet.


E-hotline for nystartede inden for E-handel og E-marketing

E-knowhow er min (Bo Lauenborg) betegnelse for den viden om E-handel og E-marketing der kommer af års erfaring inden for feltet. De sidste 8 år har jeg beskæftiget mig målrettet og fokuseret med E-marketing og E-handel, dels som E-iværksætter og erhvervsdrivende og dels gennem mine kunder i Kunderibixen.dk.


Al den knowhow og erfaring som jeg har samlet og tilegnet mig om emnet de sidste 8 år, har jeg samlet i ét produkt - E-hotline, et unikt abonnement der klæder dig optimalt på til at komme godt fra start og undgå de mange faldgruber der findes inden for E-handel og E-marketing.

 

Hvad får jeg med E-hotline?

  • Du undgår mange af de faldgruber og klassiske begynderfejl som de fleste nystartede virksomheder kommer ud for når de markedsfører sig online - du sparer penge, tid og ærgrelser!
  • Du får Bo Lauenborg, en erfaren E-købmand som fast sparringspartner klar ved telefonen, e-mail, Skype, SMS eller hvordan du nu foretrækker at kommunikere.
  • Din E-shop eller din E-orienterede hjemmeside kommer optimalt fra start med fokus på en række nøgle succeskriterier som er absolut nødvendige at holde skarpt øje med.
  • Via grundig analyse af dine besøgende brugeres og kunders adfærd på dit site får du mulighed for at følge dine kunder tæt og justere din forretningo, produkter og services således de møder dine kunders behov maksimalt.
  • Du holdes til ilden af en engageret E-entusiast, Coach og garvet iværksætter der følger dig i tykt og tyndt og gør dit projekt til sit eget.
  • To månedlige telekonferencer med konkret opfølgning på målsætning, analyse og evaluering der udvikler og holder dig på sporet og fokuseret.
  • Du kan ringe eller kontakte mig til hver en tid når du har faglige spørgsmål, når det brænder på, når omsætningen ikke stiger, når kunderne ikke køber, når budgetterne ikke holder eller bare når det går rigtigt godt og du vil have at det går endnu bedre.

 

 

Pris for månedsabonnement:

1495,- kr. - inkluderer al den support du har behov for til at komme godt fra start med din E-handel og E-marketing. (Minimumsbinding er 2 mdr.)

Du kan også læse min Blog her

Kontakt mig på Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. eller tlf.nr 29807183 og få en uforpligtende snak omkring E-hotline og hvad det kan gøre for dit online projekt.

E-hotline kan med fordel kombineres med Google og/eller Yahoo annoncering samt andre produkter fra Kunderibixen - se produkter

E-hotline for nystartede inden for E-handel og E-marketing

 

Er du ikke overbevist endnu?


Perfekt, jeg elsker en udfordring:-)

Du er ikke overbevist om værdien af E-hotline, i hvert fald ikke nok til at du vil betale mig 1495,- om md. for det, så må jeg jo forsøge at overbevise dig endnu mere for jeg giver ikke sådan op og jeg VED at E-hotline er alle pengene værd og mere til.

 

Stil dig selv spørgsmålet, "hvor kompetent er jeg på online markedsføring, E-handel/E-marketing eller generelt det at opstarte en virksomhed"?

Hvis svaret er enten, "ikke kompetent", "lidt kompetent, så stil dig selv spørgsmålet, "hvad kan det have af negative konsekvenser for min E-shop, virksomhed eller E-marketing"? lad mig komme med nogle eksempler:

    • Du satser dine marketing kroner og lager indkøb på det forkerte og mister likviditet, i værste fald al din likviditet.
    • Du får ikke det optimale overblik over dine kunders behov, deres adfærd på dit site og deres oplevelse af din forretning - du kan derfor ikke tilpasse dig kundernes behov og du mister penge og kunder.
    • Vælger du den forkerte leverandør til Webshop/website kan det få fatale konsekvenser for din synlighed på internettet, se eksemplet længere nede.
    • Du køber dig fattig i annoncering på Nettet og er ikke i stand til at måle hvad du får for din annoncering.
    • Du kan ikke trænge igennem markedet med dine produkter/koncept fordi du ikke kan overskue at finde de rette kanaler og i værste fald må du dreje nøglen om.

         

        Så galt kan det gå

        En direktør for et stort Privat Hospital ringede til mig forleden og var edderspændt. Han havde lige ofret, hold fast, 250.000 kr. på et website som han efterfølgende havde erfaret, ikke var synligt på søgemaskinerne, selvom det var måneder siden det var lanceret. Nuvel, det var et fantastisk flot website, men i Flash – og er der noget Google og andre søgemaskiner ikke bryder sig om, er det flash, det bliver ganske simpelt ikke indekseret i de organiske søgeresultater.

        Dette site bliver aldrig synligt i de organiske søgeresultater på Google og andre søgemaskiner(venstre side af Google) – dvs. al trafik de skal have ind på deres hjemmeside skal de betale for. Normalt skulle man gerne som minimum opnå at få 50% af sin web trafik på organiske søgeresultater og helst mere, så det siger sig selv at for omtalte virksomhed har dette katastrofale konsekvenser for deres marketing budget.

        En sådan historie er desværre ikke den eneste af sin slags jeg har fået fortalt gennem årerne. Der er mange eksempler på ekstrem dårlig rådgivning når det kommer til online medier og online markedsføring.

         

        SPAR dig for selv for ærgrelser og spildte penge

        Godt så, ikke flere skræmmeeksempler nu, de er blot med for at understrege min pointe - "SPAR dig for selv for ærgrelser og spildte penge", de fleste laver jo heller ikke deres årsregnskab selv, men får en revisor til det - det samme princip gør sig gældende her.

        E-hotline er andet og mere end blot end en konsulentbistand du køber dig til. Det er et partnerskab mellem dig og mig med det fælles mål at skabe succes med din E-forretning. Du er specialisten på dit koncept og produkter, jeg er specialisten på E-handel/E-marketing og mangeårig selvstændig erhvervsdrivende og med de to kerne kompetencer er der et optimalt udgangspunkt for succes.

         

        Garanti - få pengene tilbage

        Fordi jeg tror så meget på mit eget produkt, er jeg villig til at give en garanti. Hvis du efter første måned med E-hotline ikke er tilfreds med det du har fået, så betaler jeg dig pengene tilbage, det garanterer jeg. Det åbner selvfølgelig op for at du i princippet kan få en masse gratis hjælp, men jeg vælger altid som udgangspunkt at have fuld tillid til mine kunders intentioner, derfor tør jeg godt lægge hovedet på blokken.

        Kontakt mig endelig for yderligere information eller dialog