Kunde udtalelser Kundecases

Myfittingroom - Online tøjshop Google Adwords kampagner, Søgemaskineoptimering, Social Marketing strategi, Salgsoptimering og konverteringsoptimering. Se mere på: www.myfittingroom.dk (http://www.myfittingroom.dk) Pernille Nejst - meditation og kropsterapi Beskrivelse...


Læs mere her

E-hotline - E-handel E-marketing

Er du nystartet i E-handel og med at markedsføre dig online? Vil du undgå de værste faldgruber og komme godt fra start? Så er E-hotline...


Læs mere her

Google Optimering - Et godt eksempel

Har du en hjemmeside eller webshop er Google Optimering svært at komme uden om. Google Optimering får dit site godt placeret i de organiske søgeresultater...


Læs mere her

Hvorfor vælge os?

Højst sandsynligt har du surfet rundt og kigget på forskellige aktører inden for online markedsføring, søgemaskineoptimering, Google optimering, Google Adwords kampagner m.m. Som du måske...


Læs mere her

Søgemaskineoptimering SEO på Google og Andre søgemaskiner

Er din webshop eller website ikke så synlig som du kunne tænke dig? Bruger du for mange penge på betalt markedsføring? Har du styr på...


Læs mere her
01234
Hjem >> Produkter >> Søgemaskineoptimering
Søgemaskineoptimering SEO på Google og Andre søgemaskiner

Er din webshop eller website ikke så synlig som du kunne tænke dig? Bruger du for mange penge på betalt markedsføring? Har du styr på hvor stor en del af dine kunder der finder dig via Organiske søgeresultater i Google? Så er søgemaskineoptimering meget svært at komme uden om.

 

Søgemaskineoptimering er en betegnelse for at optimere en hjemmesides forside og undersider til at ligge godt placeret Se eksempel på Organiske søgeresultater med Søgemaskineoptimeringpå Googles og andre søgemaskinernes søge indeks. Se her til højre et eksempel fra en af mine kunders placeringer i venstre side af Google (Organiske søgeresultater)

Mange virksomheder får lavet store forkromede webløsninger med dyr grafik og webdesign og meget ofte nedprioriteres fundamental søgemaskineoptimering af hjemmesiden, det er rigtigt ærgerligt for dermed går din virksomhed glip af en mængde gratis trafik med af stor kvalitativ værdi.

Læs udtalelser fra kunder her


Din hjemmeside skal trimmes for at ligge i top 10

Søgemaskineoptimering svarer lidt til at ”trimme” et sejl, eller en formel 1 bil for dermed at sikre sig at ligge i top 10. Det kan synes lidt ligegyldigt, men i sidste ende betaler det sig 100 gange igen.

For at ligge godt i venstre side af Google, skal du som sagt ”trimme” din hjemmeside så søgemaskinerne kommer til at foretrække den frem for andre. At ligge i venstre side er gratis og derfor er det altafgørende at være placeret så godt som muligt hér og helst på side 1.

Det er meget individuelt for hver enkelt virksomhed/hjemmeside, hvor nemt det er at komme på side 1 på de relevante søgeord, dette afhænger af mange faktorer, heriblandt, tid, relevans, konkurrence, hvor mange der linker til dig, din programmering, dine titler, din tekst på hjemmesiden osv.

Hvad kan Kunderibixen.dk gøre?

For at søgemaskineoptimere effektivt er det vigtigt at foretage 360 graders optimering. Med det menes at der en række områder der skal arbejdes på for at få den ønskede effekt - inddrages alle områder ikke i en optimering af sitet får man ikke den ønskede effekt og så er arbejdet spildt.

Når Kunderibixen foretager Søgemaskineoptimering på hjemmesider arbejdes der på følgende områder:

  • Søgeords analyse på de relevante søgeord der ønskes gode placeringer på i søgemaskinerne.
  • Bruger analyse på de relevante målgrupper, hvem er de?, hvor befinder de sig? Hvordan rammes de bedst muligt online?
  • Interview af virksomheds ejer og medarbejdere omkring forretnings koncept, målgrupper, produkter for at få en tilbundsgående forståelse af forretningen. Det nytter ikke at optimere hvis vi ikke kender forretningen tilstrækkeligt således der kan optimeres korrekt og på det rigtige.
  • Linkbuilding ude på www. For at få så meget trafik ind på sitet som muligt.
  • Gennemgang og optimering af tekster, overskrifter, meta ord, titles og generel programmering.
  • Opsætning af sporing på site/shop således data om brugeradfærd og trafik indsamles til opfølgning på optimeringen.
  • Rapporter så ofte det ønskes over trafik, brugeres adfærd, salg og konvertering m.m.
  • Opfølgning over 4-6 mdr. med fokus på resultaterne af optimeringen samt rettelser og justeringer.


Tidsforbrug anslås for de fleste websites/shops til at være mellem 8-25 timer x 800 kr. eks moms. Tidsforbrug afhænger af webplatform, antal produkter, graden af eksisterende optimering m.m.

Kontakt kunderibixen.dk for en uforpligtende, Professionel vurdering af din hjemmesides Synlighed på Internettet.